ERHALTEN SIE ANTWORTEN AUF IHRE FRAGEN

Benötigen Sie Hilfe oder haben Sie Fragen zu z. B. unseren Produkten, der Lieferung oder anderen häufig gestellten Fragen, können Sie die meisten Antworten hier auf dieser Seite leicht finden. Sollten Sie nicht finden, wonach Sie suchen, können Sie uns gerne direkt kontaktieren!

Levering

Bij ONYX COOKWARE™ pakken we uw bestelling binnen 24 uur in op weekdagen, tenzij het een pre-order is. We laten uw pakket dan binnen 2-3 werkdagen bezorgen. Tijdens speciale campagnes, zoals uitverkopen of Black Friday, kunnen langere levertijden voorkomen. Als dit het geval is, wordt u hiervan op de hoogte gesteld.

Zodra uw bestelling is ingepakt en klaar is voor verzending, ontvangt u een e-mail met de trackinginformatie. Let op: het kan tot 24 uur duren voordat de trackinglink informatie geeft.

Bij het winkelen op onze website bieden we altijd een gratis verzendmethode aan. Omdat we hebben gehoord dat klanten meer opties willen, bieden we ook andere verzendmethoden aan die mogelijk beter bij uw behoeften passen. De prijs hiervan wordt weergegeven bij het kiezen van de verzendmethode. We rekenen een kleine vergoeding voor de duurdere opties om de extra kosten te dekken en u de vrijheid van keuze te geven.

Als u uw pakket niet op het opgegeven adres of bij het gekozen afhaalpunt hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij onderzoeken de zaak en zorgen ervoor dat u uw pakket ontvangt.

U kunt ons contactformulier hier vinden: https://onyxcookware.nl/pages/neem-contact-op

Retouren

Wij bieden een retourrecht van 100 dagen, ook als u het product hebt gebruikt. Dit moet worden begrepen als een tevredenheidsgarantie. Als u niet tevreden bent met het product, betalen wij u terug zodra wij het product terug hebben ontvangen.

Als u een product wilt retourneren of reclameren, neem dan contact op met onze klantenservice via ons contactformulier: https://onyxcookware.nl/pages/neem-contact-op

Vermeld uw ordernummer voor een snellere verwerking.

Houd er rekening mee dat het niet mogelijk is om fysiek naar ons adres te retourneren, aangezien wij uitsluitend een online webshop zijn.

Wij verwerken uw retourzending zo snel mogelijk nadat deze in ons magazijn is aangekomen. Het kan tot 14 dagen duren vanaf het moment dat u uw retourzending verstuurt totdat wij u hebben terugbetaald. De beschikbaarheid van de fondsen hangt af van uw eigen bank. U ontvangt een melding wanneer uw terugbetaling is verwerkt. Het bedrag wordt teruggestort op dezelfde betaalmethode die u voor de aankoop hebt gebruikt.

Zowel u als de koper van het cadeau kunnen het product retourneren. Neem contact op met onze klantenservice met het ordernummer, en wij helpen u met een gratis retourlabel. Houd er rekening mee dat wij het geld alleen kunnen terugbetalen op de kaart of betaalmethode waarmee het artikel is betaald.

Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen. U kunt echter uw product retourneren, en wij zullen uw aankoop terugbetalen zodat u een nieuwe bestelling kunt plaatsen. Gelukkig hebben wij gratis verzending en retouren, dus dit kost u niets extra. U kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via https://onyxcookware.nl/pages/neem-contact-op en wij zullen proberen een oplossing te vinden die voor u werkt.

Bij ONYX COOKWARE™ hebben we een strenge kwaliteitscontrole en testen we onze producten regelmatig. Als u toch een probleem met een product heeft, neem dan contact op met onze klantenservice via https://onyxcookware.nl/pages/neem-contact-op. Beschrijf het probleem in detail en voeg een foto of video bij. Vermeld uw ordernummer voor een snellere verwerking van uw klacht.

Betaling

Wij bieden verschillende betaalopties, waaronder VISA en Mastercard.

Op onze website, bij het afrekenen, vult u uw gegevens in aan de linkerkant. Aan de rechterkant ziet u de producten die u wilt kopen en onder deze functie ziet u "Cadeaubon of kortingscode". In dit veld voert u uw cadeaubon of kortingscode in en drukt u op "Gebruik" - de korting wordt dan automatisch toegepast op uw totale bestelbedrag.

Als u problemen ondervindt bij het afronden van uw aankoop, kan dit aan uw browser liggen. Probeer Google Chrome, Safari of Mozilla Firefox te gebruiken. Als dit het probleem niet oplost, kan er sprake zijn van een technische fout. Neem dan contact op met onze klantenservice via https://onyxcookware.nl/pages/neem-contact-op

Garantie

Bij ONYX COOKWARE™ bieden we een garantie van 2 jaar op al onze producten. Deze garantie dekt alle aspecten van onze producten, van de integriteit van de structuur en vorm tot de coating. Onze producten zijn speciaal ontworpen om ongelooflijk duurzaam te zijn. Mocht het product toch verslechteren, dan valt dit ook onder de garantie. De coating zelf op onze pannen, potten, airfryers en meer valt ook onder de garantie.